vineri, 20 noiembrie 2009

Mesaj catre nicaieri..


Codu' Penal & Monika - daca n-ai fii tu
Asculta mai multe audio Muzica
Lasa-ma sa-mi imaginez ca timpul nu zboara.. lasa-ma sa cred ca daca acum imi ating palmele timpul ingheata..lasa-ma sa aplaud momentul perfect care se creaza.. lasa-ma sa visez ca tineretea mea nu atarna de un fir de ata... lasa-ma sa-mi doresc sa fiu mereu un copil cu ochi senini, cu zambet strengaresc, cu obraji ninsi de fericirea pe care o gasesc in orice..cu inocenta in priviri..si sinceritate in cuvinte.. da, lasa-ma sa caut.. lasa-ma sa caut fericirea aici, in aceasta pagina.. sau in lumina ce se zareste de la geam... poate e in floarea care zambeste timid catre mine.. sau poate fericirea e in valurile marii.. niciodata nu pleaca de tot.. e o continua miscare intre mine si tine.. da.. tu esti de cealalta parte a valurilor.. iar eu.. eu impart cu tine toata fericirea mea.. o las sa se plimbe intre noi doi.. precum un val... inchide ochii, imagineaza-ti ca intregul secret al fericirii universale e aici.. intre noi doi..

Acum deschide ochii... deschide-ti ochii dar nu si mintea...ramai acolo.. acolo in fericirea de copil.. acolo unde totul e senin..iar toti oamenii zambesc.. unde simti dragostea prin fiecare por al pielii tale.. unde cuvinte ca ignoranta, indiferenta, minciuna, tradare nu exista... lasa-ti inima pe val.. imi pun si eu inima pe val.. Simti cum plutesc impreuna? Simti cum se contopesc cu marea si formeaza un singur graunte mic, plin de inocenta, iubire si grija? Iubirea e un picure de apa din aceasta mare.. iubirea noastra.. ceilalti picuri sunt doar inimile celorlalti care doresc la fel de mult ca mine sa cunoasca sentimentul suprem de iubire, de protectie, de fericire..

Eu.. eu pot regasi acest sentiment in soarele care incalzeste si protejeaza totul, in norii strengari care isi schimba mereu forma si ne provoaca imaginatia... in ursuletul de plus care ma transpune in copilarie mereu.. pot simti aceasta stare oriunde.. Dar tu.. tu mi-ai creat o noua lume.. Mi-ai aratat cum este mai departe de nori.. Mi-ai facut cunostinta cu soarele si mi-ai spus ca e prietenul tau bun..stiai cat il admir si ai vrut sa ma faci fericita.. Tu mi-ai spus secretul zambetului, si acum, ca l-am aflat e atat de usor sa zambesc mereu... tu esti un magician care a creat o lume numai pentru mine.. Iubesc aceasta lume si traiesc in ea atunci cand sunt in bratele tale...cand adorm langa tine...
Iti multumesc.

Vescan - Loc mai bun
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu