duminică, 6 februarie 2011

Pentru ca EA stie.

Astazi voiam sa scriu. Si fiindca am scris despre cativa prieteni, era timpul sa scriu despre cineva care merita sa stie in unicul meu mod mai special de a arata ca e foarte importanta pentru mine si ca mi-e draga de numa-numa.

Ea ma cunoaste deja destul de bine, stie cam tot prin ce am trecut si e poate singura care imi intelege naivitatea, confuzia, depresia si paranoia, intrebarile, gandurile, dorul, dorinta...dintr-o anumita situatie. E departe si totusi o simt in ultimele luni cel mai aproape, adanc acolo in sufletul meu si parca e mereu alaturi de mine, ca un medalion norocos. Stie cum sa ma faca sa rad, stie cand nu vreau sa rad si vreau doar sa repet la infinit ca mi-e dor, ma asculta cand ii povestesc de o mie de ori acelasi lucru, desi deja cred ca ar putea ea spune la fel de bine ca mine povestile mele, de cate ori le-a auzit. Stie, pentru ca trece prin aproape acelasi lucru. Stie pentru ca si ea simte fara sa aiba nici macar o certitudine ca merita sa simta atat si sa-i pese atat. Stie pentru ca si ea a aflat cum e sa te arunci in gol, sperand ca undeva jos e plasa aia de siguranta care ti-a fost promisa in repetate randuri. Si ceea ce ma doare e ca trece prin asta din cauza mea. Si tot ce sper e sa nu sfarseasca ca mine. Dar am incredere in ea, e de o mie de ori mai puternica decat mine. Si o iubesc pentru asta. Pentru ca inca e copil si totusi are in cuvintele si-n atitudinea ei o putere de adult trecut prin viata asta, cu toate problemele ce apar pe drum. Si o iubesc pentru ca poate sa nu le dea atentie lucrurilor care ii fac rau, pentru ca nu se macina pe interior singura cu mii de intrebari mereu. Are doar perioadele ei si e normal. O iubesc pentru ca desi trei sferturi din romancele de pe facebook vor sa fie prietene cu ea, ea stie sa fie o prietena adevarata, stie sa fie acolo atunci cand am nevoie de ea, stie deja mai multe in ceea ce ma priveste decat stiu oamenii care ma cunosc de-o viata. Si stiu, sunt sigura, ca ea o sa fie domnisoara de onoare care o sa puna la cale petrecerea miresei, in cazul in care ma casatoresc :)), Cat despre amintri, o sa avem timpul, sansa si ocazia sa ne facem cu carul. Si nu o sa fie toate de povestit nepotilor :)).
Bebe, iti multumesc si te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu