vineri, 18 februarie 2011

Nimeni, niciodata!

Bun, deci acest post e ca un fel de rezultat al unui wannabe studiu personal din ultima luna. Da, fix o luna. Am vrut sa vad daca cel mai bun prieten al meu poate fi inlocuit. Si concluzia e mai mult decat clara: NU, in niciun caz el nu poate fi inlocuit.

Cauzele studiului: Faptul ca in ultima vreme prostiile lui m-au adus in stadiul critic, m-au dus precum un lift de undeva de la mijlocul etajelor unei cladiri pana la subsol, m-au facut sa-mi pierd concentrarea, speranta, fericirea si increderea. Dar nu increderea in el, acea incredere nu poate fi pierduta, ci increderea in conceptul de Best friend si rezonanta pe care o au aceste cuvinte in mintea si sufletul meu.

Perioada si etape: Pai, cam o luna, exact o luna daca nu ma insel. Am incercat sa ma apropii de mai multi oameni, i-am vazut cum se comporta in diverse ipostaze, cum sunt ei cand am nevoie de "o alinare", cat de bine ma cunosc si cat de mult isi doresc sa-mi stearga lacrimile din suflet. Si nu, nu a fost un test, deloc.

Concluzii: Sunt multi care fac lucrurile pe care le face EL, insa nu e absolut nimeni care sa stie CUM si CAND trebuie facute. Desi am pariat cu toata fiinta mea pe faptul ca niciodata nu ma va dezamagi si niciodata nu ma voi indoi de el sau de prietenia noastra, uite ca a venit si momentul cand am avut dilemele mele. Cand am avut nevoie de-o certitudine. Cand m-am simtit acaparata de tot ceea ce se petrecea in jurul meu si mi-am dorit sa pun pun punct, sa inchei o prietenie care ajunsese sa-mi faca rau, sa-mi demonstrez eu mie ca pot fara el. Pai, nu pot. Daca pana acum nu am avut certitudinea ca relatia asta e facuta pentru totdeauna, acum o am. Mai rau decat acum nu e decat moartea. Si nici aia nu ne-ar putea indeparta.

De ce?
Pentru ca el ma cunoaste cel mai bine, pentru ca el stie sa-mi stearga lacrimile, stie sa ma pupe pe frunte, stie sa ma tina in brate si 30 minute daca atat e nevoie, stie sa taca cand tacerea vindeca totul, stie sa vorbeasca aiurea cand trebuie schimbat subiectul, stie ce sfaturi sa-mi dea cand am nevoie...parca inainte de a avea o reactie trece cu un microscop prin sufletul meu si asta il ajuta sa ia decizia cea mai buna.
Pentru ca el stie sa imi dea parul din ochi cand vrea sa-mi aminteasca ca ma iubeste, pentru a ma putea privi.
Pentru ca el stie ce piesa sa ceara la bar cand sunt suparata.
Pentru ca el stie cand trebuie sa ma duca departe de un om, o piesa, un loc.
Pentru ca el stie ca un rasarit pe plaja, un dans pe banca pe o piesa speciala, o pupa pe frunte, un hug strans, doua cuvinte sincere, un zambet specific sau un pahar de bere pe masa la momentul potrivit imi readuce zambetul pe buze. Si stie mereu care din aceste variante sa le aleaga.
Pentru ca el stie cand ma doare ceva si face orice sa-mi alunge durerea din suflet.
Pentru ca el stie cand ma doare din cauza lui si sufera alaturi de mine, sufleteste, daca nu fizic.
Pentru ca el stie sa-mi zica "draga" mereu in mesaje.
Pentru ca el stie sa-mi dea mesaje de "Buna-dimineata si o zi frumoasa,draga" noaptea la 3, ca sa le vad cand ma trezesc.
Pentru ca el stie ca imi place tequilla cu portocala.
Pentru ca el stie cand trebuie sa merg acasa, cand e cazul sa puna o limita, cand trebuie sa urle la mine, cand trebuie sa ma opreasca.
Pentru ca el stie sa ma lase sa fac o prostie din cand in cand, pentru ca nu are consecinte. Dar doar atunci.
Pentru ca el stie ca mi-as da viata pentru el.
Pentru ca el stie ca si-ar da viata pentru mine.
Pentru ca el stie ca sunt paranoica si ma lasa sa ii fac crize si scene apoi ma ia in brate. Pentru ca el e aproape singurul [mai e o persoana] in bratele caruia toate trec, toate devin clare. In bratele lui, orice lacrima devine fericire.
Pentru ca el stie cand vreau sa stau singura.
Pentru ca el stie ca am momente cand vreau doar sa urlu si sa lovesc si atunci sta si tace si ma lasa sa ma descarc. Pentru ca e singurul om din lume pe care il pot suna si sa zic "Vreau sa urlu" si sa ma lase 20 minute sa urlu si sa fac urat la telefon, sau live fara sa se supere, fara sa ma judece.
Pentru ca el stie tot despre mine, tot trecutul meu, toate secretele mele, toata viata mea cap-coada si nu ma judeca pentru greselile facute, nu ma ridica in slavi pentru realizarile mele si nu ii e rusine pentru ca in anumite momente am facut chestii de regretat. El..doar ma iubeste, asa cum sunt eu, neconditionat.
Pentru ca el stie ca si daca nu imi raspunde zile in sir la telefon, atunci cand imi va raspunde voi inghesui ultimele zile in 10 minute de convorbire in care voi vorbi intr-una, apoi voi mai sta inca 10 ascultandu-. Pentru ca stie ca l-am sunat din doua motive: sa-l aud si sa-l pun la curent cu viata mea.
Pentru ca el nu se ascunde sa-mi spuna cand ceva nu-mi sta bine, cand fac un lucru gresit, cand beau prea mult, cand o iau pe cai gresite.
Pentru ca simt ca el chiar regreta ca a facut ceea ce ma doare mai mult si de atunci parca ma iubeste si mai mult.
Pentru ca el stie ca eu sunt geloasa cand altele incearca sa se apropie prea mult.
Pentru ca el ma intreaba mereu ce parere am de fetele din viata lui.
Pentru ca pot sa-i spun cand ii urasc o prietena sau un prieten.
Pentru ca ma dau prietena lui cand vrea sa scape de vreo cucoana.
Pentru ca toata lumea il iubeste.
Pentru ca ma lasa sa dorm in patul lui cand in alte locuri e galagie.
Pentru ca-mi ofera linistea exterioara sau interioara de care am nevoie.
Pentru ca imi ofera echilibru mereu.
Pentru ca imi ofera putere, speranta si echilibru.
Pentru ca stie ce sa imi dea sa citesc.
Pentru ca-i place sa ma faca sa astept, sa sper.
Pentru ca-i place sa nu vina la mine cand il chem , doar pentru a-mi fi mai dor de el.
Pentru ca se spala pe cap "din gresala", cand sunt eu mai grabita.
Pentru ca stie sa fie copil.
Pentru ca stie ca dragostea dureaza 3 ani.
Pentru ca nu ma tem nici un moment atunci cand sunt alaturi de el.
Pentru ca ma face sa zambesc prin simpla prezenta.
Pentru ca ma face sa plang.
Pentru ca imi condimenteaza viata mereu.
Pentru ca nici o clipa cu el nu e banala.
Pentru ca avem tone de amintiri.
Pentru ca noi facem teatru pe VST.
Pentru ca noi cantam impreuna Hotel Cismigiu si Nu am chef azi cat putem de tare.
Pentru ca m-a scos din "cacat" de foarte multe ori.
Pentru ca m-am dus pana la mare doar pentru ca voiam sa ma stranga in brate. Pentru ca destinul a tinut cu mine atunci.
Pentru ca e amuzant.
Pentru ca e dragalas.
Pentru ca lumea crede ca sunt indragostita de el si el imi spune mereu sa nu-i bag in seama.
Pentru ca se joaca cu parul meu.
Pentru ca bea o bere cu mine mereu.
Pentru ca ma suna din toate colturile tarii, noaptea tarziu, sa-i caut mijloc de transport.
Pentru ca a fost acolo, langa mine, in orice moment important din viata mea.
Pentru ca stiu ca daca ma voi casatori, va fii acolo, la nunta mea.
Pentru ca stiu ca va avea grija de copiii mei. Pentru ca ei il vor adora.
Pentru ca nici unul din noi nu concepe viitorul sau batranetea fara celalat langa el.
Pentru ca stie sa fie prieten, frate, tata, coleg.
Pentru ca intre noi exista telepatie. Pentru ca stiu ca atunci cand nu pot sa dorm, el a patit ceva. Pentru ca atunci cand am sau risc sa am probleme, el apare langa mine, oriunde m-as afla. Pentru ca niciodata nu am reusit niciunul dintre noi sa intelegem de ce simtim cand celalalt nu e ok fara a vorbi.


Pentru ca stiu ca lumea ne priveste, ne judeca, ne barfeste, dar ne invidiaza si si-ar dori de o mie de ori sa aiba ce avem noi.
PENTRU CA CEEA CE AVEM NOI E UNIC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu