sâmbătă, 18 decembrie 2010

Recenzia zilelor recente :D

Hello, dragii mei cititori [daca mai existati sau daca nu v-am pierdut pe parcurs]! Imi cer iertare pentru lipsa mea indelungata din ale "bloggaritului", dar cum le spun si cunoscutilor care se iau de mine ca uit sa dau semne.. la Cluj ori nu ies si fac proiecte si dorm, ori ies si a doua zi doar dorm ca altceva nu-s in stare sa fac.
Poate tocmai de-aia mi se spune atat de des in ultima vreme ca m-am schimbat. Dar nu.. sunt aceeasi eu, numai ca absenta mai mare din lumea astea virtuala cu emoticoni galbeni pare-se ca ma schimba.
Nu stiu de ce, dar ma simt datoare sa va pun la curent cu ce am mai facut. Pai... lucrurile merg mai bine, cred. Pe de o parte e facultatea asta care mi-e tot mai draga datorita colegilor mei care sunt caaaaaam la fel de nebuni ca mine :X Mentionez: Oana, Silvia, Teo, Teo Mica, Spit, Andrei, Luci, Ale, Cosmin, Cristina, Gigi, Mihai si toti ceilalti nou-veniti care maresc gasca in fiecare...marti :D. Va pup si deja mi-e uite atat de dor de voi >:D< [imaginati-va ca acum intind mainile in lateral si va arat cat de dor, adica maxiiiiim :D]. Totusi, permiteti-mi sa urasc facultatea pana in februarie. Pana scap de sesiune, atat, promit :D.
Pe de alta parte e faptul ca in sfarsit ii am pe oamenii mei dragi din Aiud aproape mai dees :X [pentru cei care inca nu sunt in Cluj, sunteti aproape oricum :X], apoi vin bia, deea si ade care sunt niste cele mai 3 dragi speciale si care fac seri magice in Stuf :x. A, am zis de Stuf. Inca nu v-am spus de el. Pai Stuf e acasa, e un loc asa minunat, in care e Revelion in fiecare zi. Adica muzica buna, bautura relativ ieftina, mai si mananci asa traditional din cand in cand o "pita cu unsoare sau zacusca" si in primul rand iti faci prieteni noi si cunosti oameni foarte ok. E un loc.. MAGIC.
Pe urma e faza cu BroNews-ul care face asa "multe dreams sa come true" si e foarte ok sa poti merge la un concert si in alta ipostaza decat cea de fan, sa poti merge acolo, sa vorbesti cu oamenii, sa le zici ce ai de zis, sa .. nu stiu.. sa poti sa vezi si alta fata a oamenilor pe care ii admiri.
Mi-e mai bine ca nu mai stau asa mult in camin si o am mereu pe Mia aproape si e asa, ca o sora mai mare pe care nu am avut-o niciodata si.. it feels good. Sa mergem la cumparaturi impreuna, sa barfim, sa facem de mancare, sa iesim la tigara,sa ne plimbam prin Cluj cu muzica tare, sa comentam reclamele si toate chestiile alea dragute care de fapt sunt foarte marunte..da' vorba aia..fericirea e in lucrurile mici.
Nu mai stiu de ce e bine, pur si simplu simt eu ca e mai bine, ca pe undeva e o oarecare stabilitate, una haotica totusi, de care aveam nevoie. Stiu, suna ciudat, eu inteleg ce am vrut sa zic, sper ca si voi.
Bineinteles, sunt si partile proaste. Sunt momentele in care mi-e dor de casa, de prietenii mei de acasa, in care ii vreau pe toti cei dragi langa mine, in care sunt bolnava, in care constat ca n-am cursuri si imediat e sesiunea [cel mai de actualitate], in care injur spiritul sarbatorilor ca ma face sa ma simt asa izolata, cum am avut perioada asta din iulie incepand, in care din frica de a nu mai suferi dupa o pierdere, m-am detasat de oamenii din viata mea. Sunt momentele alea in care pune in Stuf The lost song, Love the way you lie, Airplanes, 8 Mile si alte piese care continua sa-mi aminteasca la nesfarsit de Marius. Momentele alea care nu trec fara minute de lacrimi: momentele de dor..


Acum poate vedeti ca sunt aceeasi eu, putin instabila psihic, optimista si depresiva in acelasi timp, care vorbeste, gandeste si simte in contradictii.

Blogule, sa-ti spun si tie ceva? Pai.. MI-AI LIPSIT!

O seara placuta tuturor :D

4 comentarii:

  1. Se pare ca Stuf-ul te-a fermecat bine de tot :))

    RăspundețiȘtergere
  2. pai ce te opreste, toto?:)) si da ale, m-a fermecat bine de tot. e sg loc din cj unde ma simt acasa :D

    RăspundețiȘtergere
  3. e ok baaaa ;)) si eu astept o seara nebuna in Stuf

    RăspundețiȘtergere