vineri, 15 ianuarie 2010

Razvan

Razvan.. pe razvan l-as putea rezuma in cateva cuvinte simple "Medicament pentru suflet si corp".
E incredibil cum il cunosc de doar cateva saptamani, si tin la el de zici ca e langa mine de cand m-am nascut. Am atatea in cap sa scriu despre el, incat se suprapun si uit tot :)).
Deci , razvan.Cand l-am cunoscut, era necomunicativ si ma enerva, cica m-am si luat de el in prima seara ca se uita urat :">. Apoi, am inceput sa-l cunosc mai bine si nu cred ca a fost mai mult de un pas pana sa ajung sa tin la el :D Cu razvan vorbesc de la cele mai tampite si aiurea chestii pana la cele mai interesante si inteligente. Il apreciez enorm pentru ceea ce e. Jur ca foarte rar intalnesti un om ca el. Razvan sta serile cu mine de povesti si imi tine de urat cand am teme pana noaptea tarziu. Razvan imi raspunde tot timpul la apeluri de genu' "Razvan, povesteste-mi viata ta." :)). Are o rabdare si o capacitate de a asculta si a face lucrurile grele sa para simple, de raman uimita. Cu el rad in noptile fara somn, pe el il fac sa chiuleasca de la scoala sa vina la mine [desi a fost numai o data, promit k vor mai fii] pentru ca apoi sa plec si eu in sebes :)). Razvan nu fumeaza, da stiu eu ca o data o avut bricheta cand am avut nevoie. Razvan imi da sa mananc si ma lasa sa vorbesc aiurea cat vreau eu de mult :)). Pe Razvan imi place sa-l terorizez nelasandu-l sa doarma "Razvan.. Da rucsyy! Dormi. Nu dorm rucsy!" si sa-i spun ca el mananca tot timpu cand vorbeste cu mine :D Da el stie ca eu zic astea cu drag :D Razvan face curat, la capitolu asta e cu mult peste mine, deoarece eu urasc sa fac curat :">. Stie sa faca vin fiert bun si m-o invatat si pe mine. Razvan are o maimuta, Mircea, pe care o iubesc :X. Si mai are o broasca testoasa mica pe frigider care e asa duguuu :X. De plus ambele, evident :)).
E genul de om pe care mi l-as dori ca frate. Da nu-i nimic, ca oricum il iau de sot cand o sa fim mari :)).

El nu canta ca si baietii, dar razvan ma face frumoasa :D El se joaca cu paru meu si face niste frezeee :X. Fetele din sebes deja apeleaza foarte mult la el , pentru ca toata lumea ii poate vedea talentul. Deasemenea, razvan machiaza frumos :X. Daca as sta in sebes, toata ziua m-as duce sa-mi faca paru si sa ma machieze, pentru ca e perfect la astea :X. E incredibil cum la varsta lui, fiind si baiat, se pricepe atat de bine.

Intr-o zi, a fost intrebat de o tanti "Razvan, ce iti place mai mult sa faci? Sa machiezi sau sa coafezi?" Raspunsul lui scoate la iveala un alt mare talent al sau "Sa fac poze.". Da, razvan face poze divine. Organizeaza sedinte foto si nu lucreaza scump. Deci puteti apela la el linistite/linistiti pentru coafuri, machiaje si sedinte foto.

E imposibil sa nu-l iubesti pe razvan :D

Pentru ca razvan nu are un site cu toata munca lui, o sa-l determin sa-si faca macar blog unde sa-si puna poze :D. Pana atunci, eu va dau un link unde puteti vedea cateva din operele lui, din arta lui as putea spune :D :X

Deci: http://splashstudios.hi5.com

Un comentariu:

  1. un geniu pe doua picioare.omu pozeaza belea.editeaza si minuni d'astea.e vero omu.aaa apropos mancarea lui e geniala.:)))))))))

    RăspundețiȘtergere