vineri, 15 ianuarie 2010

General Splash :D

No.. daca tot am inceput cu reclama, sa profit si s-o fac pana la capat.

Deci, iarna asta , undeva-n decembrie, am avut norocu' sa-i cunosc si eu pe baietii de la splash studios,sebes :D Niste oameni mai mult decat de milioane :D Acolo, fiecare stie sa faca cate ceva, ma jur. Marian canta, face negative si iti da sfaturi bune, cino canta [si o face foarte bine] si te binedispune, asa cum face si micutza lui prietena adorabila, jojo, care reuseste mereu sa ma binedispuna si care ma sustine cu exercitiile. Apoi vine razvan, cred ca cel mai de treaba om pe care-l cunosc . Deci nu de milioane, de triliarde omu asta :D El are o rabdare imensa sa ma asculte, sa ma suporte, el regizeaza si creeaza diferite clipuri pentru scoala sau dansuri sau nu stiu, in general e omul cu ideile. El face freze, el machiaza , el face poze. Ghene e omu' cu care-mi place sa povestesc la splash :)) ca tot timpu are ceva interesant de povestit si are un stil foarte fain de a-ti relata ceva. Omu Rares, pa' omu Rares e mondial, e genu de om pe care vrei sa-l ai mereu in preajma ta. E omu' cu engleza si cu povestirile ciudate :)). Oricum, ii iubesc pe toti :X Vin apoi byby cu borz, care fac un masaaaaj =p~. Moga si Vik .. e imposibil sa nu razi cu ei , daca esti in preajma lor mai mult de 2 minute. Imposibil. Bybyloy, am auzit de ea intr-o piesa si stiu ca de rev era super scumpa si mi-o fost tare drag de ea,da de atunci n-am mai auzit nimic de ea :-< Mai e Ioana, care inca nu m-am lamurit daca are sau nu are ceva cu mine si andra :)) dar cred ca suntem pe calea cea buna :-? :)). Nu mai retin acum daca am scris de toti pe care-i stiu sau nu, deci scuzele mele. :D

Splash : http://www.myspace.com/splashrecords

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu