vineri, 8 ianuarie 2010

Daca o sa citesti, o sa stii ca pentru tine e..

Doamne, deci vreau atat de mult sa-ti spun in momentul acesta ca tu contezi inca la fel de mult cum ai contat la inceput, ca esti in inima mea de atunci neschimbat, ca ai prins radacini acolo, ca un copac nemuritor. Vreau sa stii ca nu esti nimic,cum zici tu, vreau sa stii ca esti puternic, esti capabil, esti inteligent si ai o inima mare. Vreau sa stii ca oricat as fii suferit din cauza ca nu mai vorbeam si oridecate ori m-as fii impacat cu ideea ca e gata, de data asta chiar m-ai scos din viata ta de tot , eu nu te-am scos niciodata, nici macar un minut din a mea.
Vreau sa te intreb de ce contezi atat pentru mine. Pentru ca nu am raspuns la intrebarea asta, si nu il gasesc. Pur si simplu esti acolo, pe primele locuri de atata timp, indiferent ce s-a intamplat intre noi. Mi-e frica sa te intreb asta, pentru ca mi-e frica de reactia ta.

Imi doresc enorm sa te inteleg, incerc asta din toate puterile si mi se pare mereu ca nu sunt pe masura asteptarilor tale. Ca nu sunt indeajuns de buna sau inteligenta. MI se pare ca nu gasesc niciodata cuvintele potrivite pentru a te face sa zambesti.
Si jur, jur ca de luni de zile, poate chiar 17-18 luni imi doresc sa te ajut sa fie totul bine in viata ta, imi doresc atat de mult sa gasesc un raspuns la toate problemele tale, vreau sa fiu alaturi de tine, vreau sa iti imparti problemele cu mine, asa cum faceam pe vremuri. Nu vreau sa te inchizi fata de mine, nu vreau nici macar sa ai o retinere, pentru ca stii ca poti avea incredere in mine si sunt sigura ca stii cat de mult te iubesc, doar ca nu vrei sa crezi asta. Te rog, gandeste-te ca mereu am dorit inimaginabil de mult sa fiu langa tine, am ajuns sa te implor sa nu ma mai scoti din viata ta cand ai probleme.. Nu-ti cer sa tii la mine, nu-ti cer sa nu stiu, sa simti nici un sfert din tot ce simt eu pentru tine, nu vreau sa ma consideri cea mai buna prietena.. vreau sa nu ma mai scoti din viata ta. Pentru ca de fiecare data cand ma scoti doare. Si de fiecare data cand vii inapoi, sper atat de mult ca de data asta voi reusi ceva. Plang, crede-ma ca plang pentru ca nu gasesc o rezolvare, nu stiu ce sa-ti zic, ce sa fac sa te determin sa te deschizi in fata mea, pentru ca ajuta sa vorbesti. Si pentru ca vorbind cu mine, ar fii ca si cum vorbesti cu tine. Mi-ar placea sa stam la o cafea sau o bere, o tigara in mana si sa vorbim ore in sir. Am atatea sa-ti spuuun. Imi lipsesc imbratisarile tale, si glumele tale, si privirea ta asa incetosata, si zambetu ala drag. Mi-e dor sa plang la tine in brate pe banca in parculetul de copii ca nu vreau sa pleci. Atat de perfect a fost tot atunci, cand va vedeam asa de des. de ce ai ales iar atunci sa iesi din viata mea? Nu mai iesi te rog, ramai aici. Ramai aici , sunt aici pentru tine neconditionat, chiar daca din diferiti factori precum scoala sau mama nu pot veni acolo la tine, usa mea e mereu deschisa pentru tine.
E un fel de vis acum sa stau cu tine de povesti vreo 4 ore, asa relax, sa simt ca e totul bine intre noi. Te rog sa-mi zici, daca tu, in mintea ta, crezi ca te pot ajuta cu ceva , orice pe planeta asta, nu ma intereseaza cat de mult ceri, sau cat de stupid suna, promit ca o sa incerc sa fac. Nu pormit ca o sa pot, dar o sa incerc. O sa incerc sa te fac sa razi, sa te fac sa ai incredere in tine, in mine..
Uneori gresesc, uneori pun intrebari stupide si remarci si mai stupide. Prefer sa te enervezi pe mine de 3 ori pe zi , sa ma injuri si dup-aia sa fie bine, decat sa ma pui de o parte asa din cand in cand.

Vreau sa fim bine, mi-e dor de tine si te iubesc. Esti inca pe primul loc, unde ai fost de cand am vorbit acolo, primele dati. Ai fost mereu, si daca nu stiu arata , e pentru ca jur ca in preajma ta , ma pierd in detalii din dorinta de a face sa fie bine, din dorinta de a nu gresi fata de tine. O sa fii acolo mereu, orice ai face, orice mi-ai zice. Si o sa fiu mereu aici pentru tine. Vreau doar sa simti ca ai nevoie de asta. Sa simti si sa stii ca poti sa faci ceea ce eu imi doresc atat de mult: sa ma lasi in viata ta, sa te deschizi , sa te descarci sa ma lasi sa fac toate lucrurile pe care eu imi doresc atat de mult sa le fac. Ajuta-ma pe mine sa ma ajut, Ajuta-ma sa te ajut.

Sa nu mai pleci niciodata! Atat vreau..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu