joi, 5 august 2010

Joc.

De la un necunoscut. :D



Zodia - Rac

As vrea - Sa invat din nou sa iubesc.

Pastrez - Amintiri :x

Mi-as fi dorit - Sa nu moara nimeni drag mie.

Nu-mi place - Sa fiu singura.

Ma tem - De moarte. A celorlalti, nu a mea. Si de insecte. Si de singuratate.

Aud - Si ce n-ar trebui s-aud :))

Imi pare rau - ca nu am fost in anumite momente unde ar fii trebuit sa fiu.

Imi place - Sa visez, sa scriu, sa ma pierd in muzica, sa imi iubesc prietenii.

Nu sunt - Increzatoare in fortele proprii.

Dansez - Cand am chef.

Niciodata - Injectabile.

Par - Timida si Cuminte.

Plang - Des in ultima vreme. De dor.

Nu-s intotdeauna - Fericita.

Nu-mi place la mine - Fizicul.

Sunt confuza - Cand trebuie sa iau decizii importante.

Am nevoie - De EL.

Ar trebui - Sa merg acum sa dorm. :))

3 comentarii:

  1. ;)) imi place..asa sun toti racii

    RăspundețiȘtergere
  2. buna:)nu stiu daca pare credibil, am stat toata seara/ noaptea sa iti citesc blogul pentru ca ne asemanam din unele puncte de vedere. am plans si m-am jelit ca ultima relicva:)). ma, mi-ar placea sa te cunosc.
    tkc!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ bella :asa cum? visatori, putini nebuni, copilutzi la aproape 20 ani?:))

    @ Colectionarul de vise: Multumesc de timpul acordat. Nu ma asteptam la asa ceva. Sper ca ti-a facut placere ce ai citit macar si nu ai pierdut timpul degeaba :)). Poate o sa ne cunoastem candva, cine stie. :D Grij de tine si vacanta placuta :D

    RăspundețiȘtergere