vineri, 19 martie 2010

Un interviu diferit: Dj Twist

1. Gandesti si actionezi sau actionezi si abia apoi te gandesti la consecinte?
Twist: Actionez gandind :)) nu ma prea gandesc la consecinte, dar in general fac alegerea corecta


2. Crezi in destin sau consideri ca viata ne-o facem singuri, fara sa fie scris undeva ce urmeaza sa se intample?
Twist: M-as contrazice singur daca as incepe sa-ti spun parerea mea despre astea.. pana la urma cred ca e scris undeva


3. Cum ar trebui sa fie femeia langa care vrei sa imbatranesti ?
Twist: Exact asa cum e a mea !

4. Pe ce pui cel mai mult pret in viata?
Twist:hmm cu asta m-ai blocat... sunt multe lucruri pe care pun pret, n-as putea sa zic ca pun pret doar pe un lucru in viata

5. Spune-mi povestea celei mai frumoase intamplari din viata ta.
Twist: Sincer nu stiu care a fost cea mai frumoasa intamplare din viata mea !

6. Cu ce gand te confrunti cel mai des?
Twist: Cu tot felu de oameni de-am pixu :)


7. Ce efect a avut asupra ta prima dezamagire din viata ta?
Twist: am inceput sa beau mult


8. Exista vreo melodie in care te regasesti in totalitate?
Twist: nu neaparat, am un playlist de "cantece" in care ma regasesc


9. Consideri ca in ziua de astazi oamenii au uitat sa lupte pentru realizarea viselor?
Twist: cunosc oameni care continua sa lupte si oameni care lupta sa-si traiasca viata


10. Fericirea e in lucrurile marunte sau e conditionata de bani?
Twist: jumi-juma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu